A Pannon Filharmonikusok állandó karmestere, az egyesült államokbeli California Artists Management exkluzív művésze. A 2005/2006-os évadban Fischer Iván asszisztenseként dolgozott a Budapesti Fesztiválzenekarnál, 2006 őszétől felkérésre az együttes betanító karmestere. Dolgozott együtt a MÁV Szimfonikus Zenekarral, a Miskolci Szimfonikus Zenekarral, a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem Szimfonikus Zenekarával, a Szombathelyi… Bővebben
szoprán
Zongoratanári diploma megszerzése után a budapesti majd a grazi Zeneakadémián folytatta tanulmányait, ahol később énekművészi diplomát szerzett. Több rangos nemzetközi énekverseny díjazottja. Profiljában elsősorban az oratorikus műfaj dominál. Koncerténekesként vendégszerepelt a Salzburgi Ünnepi Játékokon, a Bregenzi Fesztiválon, a grazi Styriarte… Bővebben
Jegyárak: 5990, 4990, 3990, 1000
A koncert várható hossza: 96'
Az átdolgozások, variációk, idézetek és reminiszcenciák a zenetörténet valamennyi időszakára jellemzőek voltak; csaknem megszámlálhatatlan azon zeneművek, illetve mű-részletek száma, amelyek emiatt több változatban is léteznek, és némi idő elteltével egy már megváltozott zenei és történelmi környezetben kerülnek újraértelmezésre. Brahms utolsó szimfóniája esetében ez az újraértelmezés még aligha bír komolyabb jelentőséggel a mű recepciójára nézve: mindössze érdekességként tartják számon, hogy az Esz-dúr hangnemű, 1885-ben bemutatott darab kétzongorás változatban is kiadásra került. Nem úgy a másik két alkotás esetében! Bach passacagliájával kapcsolatban elsősorban a hangszerelésen változtatott Ottorino Resphigi, aki a nagy előd orgonaművének nagyzenekari darabbá történő átformálásával azonban mégiscsak újjáalkotta Bach zenéjét. Így tett Richard Strauss is, aki viszont a Négy utolsó dalt lezáró, Im Abendrot (Alkonyatkor) című tételben az elmúlás hatásos kifejezőeszközeként csaknem hatvan esztendővel korábbi, saját szimfonikus költeményét, a Halál és megdicsőülést idézte meg.
Nincs találat!